Administratívne práce

O aké činnosti ide? Prevažne o určitý typ evidencie najrôznejších údajov podniku, štatistík, podávanie a odovzdávanie informácií. Firmy nepotrebujú len spracovať účtovníctvo, daňovú evidenciu či zostaviť daňové priznanie. Je tiež treba vystaviť bezchybnú faktúru, aby obsahovala všetky náležitosti, vystaviť príkaz na úhradu, mať istotu že ste správne odoslali platbu dane, zdravotného / sociálneho poistenia a nevznikal Vám nedoplatok či penále. Vypracovať pracovnú zmluvu či dohodu, písomne oznámiť zmenu na príslušný štátny orgán alebo vybaviť potrebné potvrdenie o bezdlžnosti pre žiadosť na dotáciu na zamestnanca.

 

zacinajuca firma

Spravíme to za vás

Administratívne práce sú pre úspešné podnikanie veľmi dôležité a zabezpečujú plynulý a bezproblémový chod podniku, úradu alebo inštitúcie. Firemná administratíva v niektorých prípadoch nie je až taká náročná, aby bolo nutné zamestnávať a platiť stálu asistentku, sekretárku či účtovníčku. Tieto činnosti vie spoľahlivo nahradiť náš administratívny servis, a to za oveľa menšie náklady. Firma Monnet za vás urobí kompletnú administratívu a odovzdá vám hotový výsledok.

Účtovnícke služby pre začínajúce firmy

Aj keď ste začínajúca spoločnosť, nemusíte mať obavy, poradíme a nastavíme Vám Vaše účtovníctvo. Poskytneme Vám profesionálne služby pri vedení jednoduchého a podvojného účtovníctva pre fyzické a právnické osoby v zmysle platnej legislatívy.

Zakladanie obchodných spoločností a predaj ready-made spoločností

Založenie obchodnej spoločnosti je s nami veľmi jednoduché. Poradíme Vám, aký typ právnej formy spoločnosti je pre Váš obchod najvýhodnejší. Následne pripravíme potrebné dokumenty, ktoré podpíšete u notára, ostatné už zabezpečíme u nás.

Ak nemáte záujem o založenie obchodnej spoločnosti a potrebujete firmu ihneď, môžeme Vám ponúknuť možnosť kúpy novozaloženej obchodnej spoločnosti (ready-made spoločnosti) čo Vám uľahčí a ušetrí čas na ceste k Vášmu podnikaniu.

Mzdy a personalistika pre začínajúce firmy

Idete zamestnať prvého zamestnanca? Poradíme a pripravíme Vám všetky potrebné dokumenty v zmysle právnych predpisov. Tiež Vám mesačne spracujeme mzdovú agendu a personalistiku. Zabezpečíme za Vás všetky potrebné úkony, ktoré Vám vyplývajú od vzniku až po skončenie pracovného pomeru.

Spracovanie daňových priznaní

Spracujeme a vyhotovíme Vám všetky typy daňových priznaní, ako napríklad daňové priznanie k dani z príjmov právnických osôb, daňové priznanie k dani z príjmov fyzických osôb, daňové priznanie k dani z pridanej hodnoty, daňové priznanie k dani z motorových vozidiel...

Venujte sa tomu čo Vás baví a účtovníctvo nechajte na nás.

Účtovníctvo robíme tak, aby ste sa ním Vy vôbec nemuseli zaoberať. Navrhujeme riešenia, sledujeme termíny, upozorníme na riziká.

puzzle

Spoznajte našich klientov

Spoznajte našich klientov, pre ktorých pracujeme, pretože nič nehovorí o našej práci viac, ako spokojní klienti.

Máte otázky? Pýtajte sa.

Napíšte nám správu.

Trnavská cesta 60, 821 02 Bratislava, Slovenská republika